Datadrevet marketing: Sådan sætter du dig i førersædet!

Lær hvordan du som annoncør kan opnå dataejerskab, transparens og ikke mindst muligheden for at personalisere dine budskaber ved at arbejde strategisk med din data.

Big Data har i årevis været på mange annoncørers læber. Men hvad dækker begrebet egentlig over, og hvem har formået at skabe forretning med data? Ligeså interessant er det naturligvis, hvordan du får værdi af data i dine digitale marketingaktiviteter.

På dette seminar vil du få indsigt i relevansen af data i dit marketingarbejde og anbefalinger til, hvordan du som marketingansvarlig sikrer din virksomhed dataejerskab og får optimal ROI ud af din data.

Vi giver dig et overblik over både faldgruber og de muligheder, dataejerskab giver dig i forhold til indsigt i kampagneperformance, eksekveringshastighed og omkostningseffektivisering i dit digitale marketing spend.

Samtidig vil du få indblik i, hvordan du aktiverer data og opnår personaliseret markedsføring overfor dine forbrugere, samt transparens i dit digitale medieindkøb.

 

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her 

Dato: 
18. Maj 2018
Sted: 
Børsen