Kend mærkerne i Kosmetik- og hygiejnebranchen

Kosmetik- og hygiejnebranchen afholder temadag om mærker den 24. oktober kl. 9:30 - 13:45 på Børsen.

Interessen for at bruge bæredygtighedsmærker er voksende. I dag bruger omkring 70 pct. af den danske befolkning mærker som en del af deres købsbeslutning. Mærkernes betydning er voksende. Der findes i dag et mærkemarked, som kan levere ansvar og dokumentation til produkter og serviceydelser inden for temaerne: sundhed, miljø, økonomi og sociale forhold. Med væksten i mærker er spørgsmålet, hvordan den individuelle virksomhed vurderer og beslutter sig for de forretningsmæssigt stærkeste mærker.

Det kan du høre om på temadagen: ”Kend mærkerne i Kosmetik- og Hygiejnebranchen”. Du kommer til at møde de to mærkeeksperter og forfattere til bogen: ”MÆRK DIN FORRETNING”, Lars Ludvigsen og Jakob Zeuthen.

Styrk din forretning med mærker

På temadagen vil du få et godt og ret dybt indblik i mærkernes natur, og hvordan du skal vurdere et relevant mærke inden for dit marked, sådan at du ikke bliver skuffet over investeringen. Temadagen giver dig viden og kompetencer til – både nu og fremover - at vurdere mærkers troværdighed og markedsværdi ved hjælp af BUTTERFLY-MODELLEN, som er udviklet af Lars og Jakob.

Du modtager et eksemplar af bogen ”MÆRK DIN FORRETNING”.

 

Målgruppe: 

Virksomheder, som producerer og markedsfører kosmetiske produkter, vaskemidler og rengøringsmidler. Temadagen henvender sig både til de virksomheder, der allerede anvender mærkeordninger, og til dem der overvejer at anvende en eller flere mærkeordninger.  

 

Tid og sted:

Onsdag d. 24. oktober 2018 kl. 9:30 - 13:45 på Børsen i København

 

Pris: 

Medlemmer af Kosmetik- og hygiejnebranchen: 750 kr. ekskl. moms

Ikke medlemmer: 1250 kr ekskl. moms

Tilmelding er bindende. Vi opkræver det fulde beløb ved udeblivelse.

Hent invitationen her

 

ARRANGEMENTET ER LUKKET FOR TILMELDINGER

Dato: 
24. Oct 2018
Sted: 
Børsens Kursuslokale, Tietgenhus
Program: 
TidspunktBeskrivelse
09:30 - 09:40
Velkomst ved Helle Fabiansen, direktør i Kosmetik- og hygiejnebranchen
09:40 - 10:00
Introduktion til mærkemarkedet
10:00 - 10:20
Fem grunde til at mærker virker
10:20 - 10:45
Mærkemarkedet frem mod 2030
10:45 - 11:00
Pause
11:00 - 12:00
Markedsværdi og troværdighed - præsentation af analysemodel
12:00 - 12:30
Frokost
12:30 - 13:30
Relevante mærker for Kosmetik- og hygiejnebranchen
13:30 - 13:40
Opsamling og tak for i dag