Vær med til at lave Kosmetik- og hygiejnebranchens nye hygiejnekampagne

I Kosmetik- og hygiejnebranchen vil vi gerne sætte fokus på vigtigheden af god hygiejne og rengøring med en kommunikationskampagne i foråret 2019. Tidligere undersøgelser har vist, at hygiejne og rengøring blandt de unge i målgruppen 18 – 30 år ikke står højest på to-do listen. Derfor tager kampagnen udgangspunkt i at ramme denne målgruppe med et budskab om, at god hygiejne er essentielt.

 

Det er vigtigt for os, at kampagnen bliver lavet i samspil med vores medlemmer, der ligger inde med vigtig viden og indsigter, vi kan sætte i spil i kampagnen.   

 

Derfor afholder vi, i samarbejde med kommunikationsbureauet Invirke, 23. januar 2019 kl. 10.00 – 13:00 en workshop, hvor vi kickstarter arbejdet med den nye hygiejnekampagne. På workshoppen vil vi sammen med invirke og interesserede medlemmer af Kosmetik- og hygiejnebranchen klarlægge kampagnens målgrupper, budskaber, kanaler mm.

 

Mødet er kun for Kosmetik- og hygiejnebranchens medlemmer.

 

Har du lyst til at deltage i workshoppen så send en mail til Christian Ditlev Lund på cdl@kosmetikoghygiejne.dk

Tilmelding skal ske senest onsdag d. 16. januar 2019.

Dato: 
23. Jan 2019
Sted: 
Børsen
Program: 
TidspunktBeskrivelse
10:00 - 10:15
Intro til workshop og hvad vi gerne vil have ud af den.
10:15 - 11:00
Åben dialog og afgrænsning: Medlemmernes ønsker til en kampagne
11:00 - 11:15
Kort pause
11:15 - 12:00
Hvilke(n) målgruppe(r) skal kampagnen nå ud til? Budskaber: Hvad vi vil gerne sige til dem/overbevise dem om/handle på?
12:00 - 12:30
Frokost
12:30 - 13:00
Kampagnens succeskriterier. Hvad skal vi måle på? Hvilke kanaler og kontaktpunkter skal kampagnen benytte sig af? Ligger der tilgængelig data/viden/indsigt som medlemmerne kan levere? Samt en tidsplan for kampagnen.