Udgivet 13. Sep 2018

Kend mærkerne i Kosmetik- og hygiejnebranchen

Kosmetik- og hygiejnebranchen afholder temadag om mærker den 24. oktober kl. 9:30 - 13:45 på Børsen.

Interessen for at bruge bæredygtighedsmærker er voksende. I dag bruger omkring 70 pct. af den danske befolkning mærker som en del af deres købsbeslutning. Mærkernes betydning er voksende. Der findes i dag et mærkemarked, som kan levere ansvar og dokumentation til produkter og serviceydelser inden for temaerne: sundhed, miljø, økonomi og sociale forhold. Med væksten i mærker er spørgsmålet, hvordan den individuelle virksomhed vurderer og beslutter sig for de forretningsmæssigt stærkeste mærker.

Det kan du høre om på temadagen: ”Kend mærkerne i Kosmetik- og Hygiejnebranchen”. Du kommer til at møde de to mærkeeksperter og forfattere til bogen: ”MÆRK DIN FORRETNING”, Lars Ludvigsen og Jakob Zeuthen.

Styrk din forretning med mærker

På temadagen vil du få et godt og ret dybt indblik i mærkernes natur, og hvordan du skal vurdere et relevant mærke inden for dit marked, sådan at du ikke bliver skuffet over investeringen. Temadagen giver dig viden og kompetencer til – både nu og fremover - at vurdere mærkers troværdighed og markedsværdi ved hjælp af BUTTERFLY-MODELLEN, som er udviklet af Lars og Jakob.

Du modtager et eksemplar af bogen ”MÆRK DIN FORRETNING”.

 

Læs mere om arrangementet og tilmeld dig her

Hent invitationen her