Relevant information til medlemmer om coronavirus

FIND RELEVANT INFORMATION TIL VIRKSOMHEDER OM CORONAVIRUS HOS DANSK ERHVERV

Regeringen og myndighedernes beslutning om at lukke midlertidigt ned for store dele af Danmark har væsentlig betydning for danske virksomheder, herunder også vores medlemmer.

Vi opfordrer til at besøge Dansk Erhvervs temaside, hvor du kan finde svar på en række praktiske, ansættelsesretslige og juridiske spørgsmål i forbindelse med virksomheders håndtering af coronavirus. Siden bliver løbende opdateret med relevant information, herunder også information om nye politiske tiltag som fx hjælpepakker og epidemilovgivning. Informationen er også tilgængelig for virksomheder, der ikke er medlem af Dansk Erhverv. https://www.danskerhverv.dk/corona/
 
Kosmetik- og hygiejnebranchens sekretariat arbejder, efter myndighedernes anbefalinger, hjemmefra foreløbigt til og med 27. marts, og alle møder er aflyst i denne periode. Det vil naturligvis stadig være muligt at kontakte sekretariatet på både telefon og mail. Se vores kontaktoplysninger på www.kosmetikoghygiejne.dk/kontakt.
 
Årsmøde 26. marts aflyst
Situationen med coronavirus har desværre også betydet, at vi må aflyse vores årsmøde, der skulle have været afholdt 26. marts. Vi håber på at kunne gennemføre arrangementet på et senere tidspunkt. Dette vil vi informere om, når situationen er normaliseret igen.

For dem af vores medlemmer, som har tilmeldt sig den ordinære generalforsamling, vil den blive afholdt som et webmøde på samme dato og tidspunkt som allerede annonceret, 26/3 kl. 10.00. Vi vil snarest indkalde til web generalforsamling i en særskilt invitation.