Generalforsamling og Årsmøde 2020

Plast, emballage og bæredygtighed
- Træf de rigtige valg!

Den 26. marts 2020 inviterer Kosmetik- og hygiejnebranchen alle medlemmer og andre interesserede til årsmøde. En dag med inspiration, læring, konkrete initiativer, myter og fakta om plast, den grønne forbruger, emballage og bæredygtighed.

Politikerne, forbrugere og markedet kræver handling på klimaudfordringen. En undersøgelse blandt vores medlemmer viser, at vores branche rigtig gerne vil den grønne omstilling og at mange virksomheder allerede har igangsat spændende initiativer inden for bæredygtige emballageløsninger og plast.

Vi stiller skarpt på plast, emballage og bæredygtighed og vejen til at træffe de rigtige valg i din virksomhed, før andre gør det for dig.

På årsmødet præsenterer vi Kosmetik-og hygiejnebranchens nye strategi for plast, emballage og bæredygtighed. Du møder inspirerende og toneangivende talere, bl.a. Michael Løve fra Netto, formand for regeringens klimapartnerskab for handel, samt virksomheder fra vores egen branche, deler ud af deres viden og erfaringer med konkrete initiativer og best practice.

Vi kan også præsentere et skarpt og veloplagt panel, der vil debattere, om det miljørigtige emballage findes – og i så fald hvordan man finder det.

Mød også inspiratoren og chefen for first mover fødevarevirksomheden Naturli’, Henrik Lund, til en refleksion over grønne forbrugertendenser, at tro på forbrugerens frie valg og om at være pioner.

Læs invitationen og programmet her

På dagen vil du kunne møde spændende oplægsholdere og debatører:

Henrik Lund, CEO, Naturli', vil fortælle om forbrugertendenser og om naturli's position som pioner på det danske marked.

Michael Løve, Executive Vice President, Netto International, vil Handlens klimapartnerskab og Salling Groups "10 Plastik-principper"

Pernille Haagen Larsen, Miljøkonsulent, Kosmetik- og hygiejnebranchen, vil fremlægge Kosmetik- og hygiejnebranchens kortlægningsrapport over miljøinitiativer for branchen og komme med anbefalinger for branchens arbejde med den grønne emballageomstilling.

Der vil også være debat om det rigtige emballagevalg hvor vi vil afdække myter, fakta og den nyeste viden om emballage, plast og miljø. Her vil du blandt andre kunne møde Lisbeth Hagelund, Sekretariatschef, Genvindingsindustrien og Malene Møhl, Corporate Partnership Manager, WWF.

Denne side vil løbende blive opdateret med mere information.

Generalforsamlingen afholdes fra kl. 10.00 til 10.45
Årsmødet afholdes fra kl. 11.15 til 16.30

Generalforsamlingen og årsmødet afholdes hos:

HUONE Copenhagen,
Amager Strandvej 390,
2770 Kastrup
Find vej

Pris

Deltagelse i generalforsamlingen er gratis og forbeholdt Kosmetik- og hygiejnebranchens medlemmer.

500 kr. ekskl. moms for medlemmer af Kosmetik- og hygiejnebranchen.

1.000 kr. ekskl. moms for ikke-medlemmer.

Ved udeblivelse fra arrangementet eller afbud efter tilmeldingsfristen opkræver vi fuld pris for din deltagelse.

Tilmeldingsfrist d. 12. marts 2020.

Tilmeld dig ved at udfylde nedenstående formular

Vi har i øjeblikket problemer med vores tilmeldingsformular. Selvom du får en fejlmelding, når du trykker "submit", har vi modtaget din tilmelding. Du modtager en bekræftelse på mail.