Få succes med Influencer Marketing

Onsdag d. 8. maj 2019 kl. 09:45 – 13:00 inviterer Kosmetik- og hygiejnebranchen til seminar om Influencer Marketing. Bliv klogere på, hvordan du skaber de bedste resultater med influencers i din markedsføring og få helt styr på reglerne og lovgivningen på området.

Bloggere, youtubere og andre influencers høster stor troværdighed blandt deres følgere. Derfor kan de være et effektivt redskab som led i en markedsføringsstrategi. Men ligesom med alt andet marketing skal man tænke sig om, inden man kaster hele sit budget efter en blogger eller youtuber med mange følgere. På seminaret stiller vi skarpt på, hvordan din virksomhed og brand bedst kan udnytte brugen af influencers i din marketing, og hvordan du sikrer dig, at dit marketingsbudget bliver brugt så effektivt som muligt. Desuden får vi helt styr på reglerne med en jurist, der er ekspert i lovgivningen på området.

 

Dagens oplægsholdere:

Aleksander Wodschou er sales manager hos United Screens og har flere års erfaring med rådgivning om Influencer Marketing. Han fortæller om trends, og hvordan virksomheder og brands bedst kan arbejde med disciplinen i markedsføringen.

Her kan du se eksempler på kampagner, som United Screens har lavet

 

Zeth Edwardsen er CEO og medstifter af Woomio, der har udviklet et værktøj til at måle effekten af Influencer Marketing meget præcist. Han gør os klogere på, hvordan du sikrer dig, at dit marketingsbudget bliver brugt mest effektivt.

Her kan du læse mere om, hvad Woomios værktøj kan

 

Heidi Højmark Helveg er partner og advokat i Integra Advokater med speciale i markedsføringsret. Hun er specialist i reglerne for brugen af influencers og sociale medier i markedsføringen, og hun vil gennemgå de vigtigste områder i lovgivningen, faldgruber og dos and don’ts. På seminaret bliver der også rig mulighed for at stille spørgsmål om konkrete problemstillinger vedrørende lovgivningen og reglerne for brugen af influencers og sociale medier.

Få et par gode råd om jura på de sociale medier i denne Q&A med Heidi

 

Program:

09:45 – 10:00: Kaffe og registrering 

10:00 – 10:45: Aleksander Wodschou, United Screens

10:45 – 11:30: Nikolaj F. Skarbye, Woomio

11:30 – 12:00: Sandwich og pause

12:00 – 13:00: Heidi Højmark Helveg, Integra Advokater

 

Tid og sted:

Onsdag d. 8. maj 2019 kl. 09:45 -13:00.

Børsen, 1217 København K.

 

Pris:

Gratis for medlemmer af Kosmetik- og hygiejnebranchen.

750 kr. ex. moms for ikke-medlemmer.

 

Arrangementet er lukket for tilmeldinger

 

 

Tilmelding:
Senest 29. april 2019
Tilmeldingen er bindende fra denne dato. Ved udeblivelse opkræver vi det fulde beløb.