Sæt stikket i til Kina

Bliv klar til online salg til Kina. Vær med når Kosmetik- og hygiejnebranchen i samarbejde med Ehubnordic og Kinaekspert Mette Knudsen inviterer til seminar på Børsen 27. august.

Hvis du vil udvikle din forretning, er det en god idé at komme i gang med at få kendskab til markedet og til de kinesiske forbrugere.

Test dit sortiment, få forbrugerindsigt og få viden om, hvad der falder i de kinesiske forbrugers smag. Hør bl.a. om Barberians entré på det kinesiske marked, og hvordan det er gået samt hvorfor de valgte at starte deres online salg til Kina.  Du bliver også opdateret om trends, lovgivning, varemærkeregistrering og ikke mindst dilemmaet med dyreforsøg/ikke dyreforsøg. Vores ambition er at gøre dig klar til at tage udfordringen op med det kinesiske marked og hurtigt komme i gang med online salg til Kina.

Tilmeld dig senest d. 19. august 2019.

Læs invitationen her.

 

Program
08:45 - 09:00  Registrering, netværk og kaffe/te
09:00 - 09:05  Velkomst, Helle Fabiansen adm. direktør Kosmetik- og hygiejnebranchen
09:05 - 09:50  Trends, lovgivning og hved er op og ned ift. dyreforsøg, Mette Knudsen, CEO, Knudsen og Co.
09:50 - 10:20  Varemærkebeskyttelse i Kina, Lars Segato, Senior Legal Counsel, Gorrissen Federspiel
10:20 - 10:40  Netværk og kaffe
10:40 - 11:00  Hvordan kommer jeg i gang med online salg? Morten Poulsen, CEO, Ehubnordic
11:00 - 11:30  Online markedsføring på platformen Tmall Global, Deheng Xie, Ejer, DEXI Consulting
11:30 - 12:00  Case: Barberian - hvorfor startede de salg i Kina?
12:00 - 12:30  Paneldiskussion, netværk og en sandwich

 

Målgruppe
CEO, Ejer, Eksport-, salg- eller marketingansvarlig samt e-commercemanager

Dato
Tirsdag d. 27. august kl. 09:00-12:15

Sted
Kosmetik- og hygiejnebranchen

Pris
500 kr. ekskl. moms, Gratis for medlemmer af kosmetik- og hygiejnebranchen*

*Ved udeblivelse opkræves et no-show gebyr på 500 kr. ekskl. moms.

Tilmelding