Vær med til at lave Kosmetik- og hygiejnebranchens nye hygiejnekampagne

I Kosmetik- og hygiejnebranchen vil vi gerne sætte fokus på vigtigheden af god hygiejne og rengøring med en kommunikationskampagne i foråret 2019. Tidligere undersøgelser har vist, at hygiejne og rengøring blandt de unge i målgruppen 18 – 30 år ikke står højest på to-do listen. Derfor tager kampagnen udgangspunkt i at ramme denne målgruppe med et budskab om, at god hygiejne er essentielt.

 

Det er vigtigt for os, at kampagnen bliver lavet i samspil med vores medlemmer, der ligger inde med vigtig viden og indsigter, vi kan sætte i spil i kampagnen.   

 

Derfor afholder vi, i samarbejde med kommunikationsbureauet Invirke, 23. januar 2019 kl. 10.00 – 13:00 en workshop, hvor vi kickstarter arbejdet med den nye hygiejnekampagne. På workshoppen vil vi sammen med invirke og interesserede medlemmer af Kosmetik- og hygiejnebranchen klarlægge kampagnens målgrupper, budskaber, kanaler mm.

 

Mødet er kun for Kosmetik- og hygiejnebranchens medlemmer.

 

Har du lyst til at deltage i workshoppen så send en mail til Christian Ditlev Lund på cdl@kosmetikoghygiejne.

Tilmelding skal ske senest onsdag d. 16. januar 2019.